Сторінка практичного психолога

Дорогова Ельвіра Геннадіївна

dorogova

 


Дорогова Ельвіра Геннадіївна
Освіта: вища спеціальна, стаж роботи – 34 роки
Основний принцип роботи: «Не зашкодь!»
Графік консультацій для батьків:
Понеділок: 16.00 – 17.00; четвер: 12.00 – 13.00
Контактний телефон: 53 -01-31


 

Нормативно-правові документи:

  • Закон України «Про дошкільну освіту»
  • Закон України «Про освіту» (ст.21, 22)
  • Положення про психологічну службу системи освіти України
  • Етичний кодекс практичного психолога
  • Посадова інструкція практичного психолога ДНЗ

Функції практичного психолога ДНЗ:

  • Допомога педагогічному колективу у створенні умов, сприятливих для охорони психічного здоров`я дітей та забезпечення всебічного індивідуального розвитку вихованців
  • Забезпечення емоційного благополуччя всіх учасників навчально-виховного процесу
  • Забезпечення самостійного й ефективного розвитку здібностей кожної людини
  • Формування психологічної культури  педагогів, батьків або осіб, які їх замінюють

Зміст діяльності практичного психолога ДНЗ:

  • сприяння процесу адаптації новоприбулих дітей до умов ДНЗ;
  • розвиток пізнавальної сфери дітей середнього дошкільного віку;
  • формування психологічної готовності старших дошкільників до навчання в школі;
  • розвиток емоційної сфери та комунікативної компетентності дошкільників;
  • сприяння позитивному соціально-психологічному клімату в педагогічному колективі, профілактика СЕВ;
  • підвищення психологічної компетентності педагогічних працівників та батьків вихованців.

Основні види діяльності практичного психолога:

  • діагностична робота;
  • консультування;
  • корекційно-відновлювальна та розвивальна робота;
  • психологічна просвіта;
  • організаційно-методична робота.


Поради психолога

Дитяче свято

DSCF1619

Чому діти плачуть

Як додати дітям щастя

DSCF1419

Занятт з психологом

DSCF1599

DSCF1603

DSCF1611

DSCF1659

DSCF1662

DSCF2777

DSCF2787

DSCF2790

DSCF2799

IMG 7885


Підготовка до школи

1503-11Заповіді для мами і тата   майбутнього  першокласника

1. Починайте  „забувати”  про  те,  що  ваша  дитина  маленька.  Давайте  її посильну  роботу  вдома,  визначте  коло  її  обов’язків.  Зробіть  це  ніжно, з довірою: „Який  ти  в  нас  уже  великий, ми  навіть  можемо  довірити  тобі  помити  посуд”. Не  робіть  з  дитини  лише  споживача,  нехай  вона  буде  рівноправним  членом  сім’ї  зі  своїми  правами  і  обов’язками.

Читати далі ...

Арт - терапевтична дитячо - батьківська група

1503-01

За нинішніх умов питання взаємодії дошкільного навчального закладу і родин вихованців стає дедалі актуальнішим. Важливо не лише здійснювати психолого-педагогічну просвіту батьків, виробляти разом з ними єдину стратегію впливів на дитину, а й залучати їх до життя дитсадка та суспільства загалом. Активна позиція батьків, продуктивна співпраця дорослих – необхідний для дошкільника зразок соціальної поведінки, своєрідний “ заспокійливий засіб ” , гарант певної безпеки у складних суспільних обставинах, а також запорука гармонійного розвитку дитини.  

 Читати далі ...

HAT