Учитель-логопед: матеріали

Су-джок терапія

Су-джок  терапія  в роботі учителя-логопеда.

Одним із не традиційних методів в корекційно - розвивальній роботі з дітьми,які мають порушення мовлення є метод Су-джок терапії.

Су-джок терапія - це висока ефективність,безпечність і простота. За допомогою спеціальних кульок ( їжачків) та кілець зручно масажувати пальці, що позитивно впливає на весь організм,дає змову збільшити енергетичний рівень дитини та розвити тактильні відчуття.

Су-джок терапія має таку мету:

  • нормалізувати м’язовий тонус,
  • опосередковано стимулювати мовленнєві зони в корі головного мозку,
  • корегувати мовленнєві порушення,
  • впливати на зниження рухової та емоційної розгальмованості,
  • використовувати елементи терапії на різних етапах роботи з корекції мовлення.
  • розвивати  орієнтацію в просторі пам'ять та увагу.

Прийоми роботи Су-джок терапії:

  • масаж еластичним кільцем. Пружинні кільця надіваються на пальчики дитини і прокочуються по них,масажуючи кожен палець до появи відчуття тепла. Використовуючи еластичне кільце та масажну кульку застосовую такі прийоми:
  • словесні прийоми(чистомовки ,верші ,казки).
  • ігрові прийоми
  • самостійне використання м’ячика су-джок у взаємодії з потребами і бажаннями,

Дітям з мовленнєвими порушеннями властива швидка стомлюваність і втрата інтересу до навчання,а використання масажерів Су-джок зацікавлює і допомагає вирішити цю проблему.

Дітям подобається масажувати пальці й долоньки ,що має позитивний вплив на дрібну моторику пальців рук і сприяє стимуляції розвитку мовлення.

sam 02

sam 03

sam 04

sam 05

HAT