Учитель-логопед: матеріали

Розвиток слухової уваги та фонематичного слуху

« Де подзвонили?»

Дітям роздають брязкальця,розміщують їх в різних кінцях кімнати. Одна дитина заплющує очі. За вказівкою дорослого дзвонить хтось з дітей. Дитина повинна сказати, де подзвонили (або хто подзвонив).

« Який зайчик грає на барабані?»

Великий грає голосно : бум-бум-бум, маленький – тихо.

image002

image004

« Відгадай, що робить Петрушка»

За ширмою дорослий переливає воду,гортає сторінки книги і т.п.

« Принеси іграшку»

Дорослий називає іграшку,дитина приносить.

« Доручення»

Діти виконують різні доручення дорослого ( « Взяти з полиці книжку і покласти її на стіл і т.п.»).

« Жабка» - впізнати товариша за голосом:

Діти промовляють:

Скаче жабка по доріжці,

Скаче витягнувши ніжки.

Побачила комара,

Закричала « Ква-ква-ква»

(кричить та дитина, на яку вказує дорослий) .

HAT