Скарбничка вихователя: ЖУРБА НАТАЛЯ СТЕПАНІВНА​

Заняття з ЛЕГО- конструктором для дітей старшої групи «Палац для Попелюшки»

 

Підготувала : вихователь старшої групи Журба Н.С.


Програмовий зміст:

Розвивати здатність дітей до наочного моделювання через ЛЕГОконструктор, зорове і просторове сприйняття, дрібну моторику рук, уяву, активізувати увагу.

Закріплювати конструктивні навички дітей та вміння будувати без зразка, за власним задумом.

Вчити обмірковувати задум майбутньої споруди, представляти її загальне коструктивне рішення.

Виховувати дітей працювати в колективі однолітків, при цьому допомагати один одному при спільному будівництві.

Матеріал: 

Набір з деталями конструктора ЛЕГО, ілюстрації із зображеннями різних казкових палаців, лялька Попелюшка, пальчикова вправа, великий мяч.

Хід заняття:

Вихователь пропонує стати всім дітям в коло й привітатись:

-Доброго ранку, доброго дня!

-Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки,

-Працюють голівки, і сяють усмішки!

-Доброго ранку, доброго дня!

-Бажаєте ви, бажаю і я!

Вихователь:

-Діти, який у вас сьогодні настрій? Хороший, веселий. Давайте посміхнемось один одному й подаруємо всім гарний настрій. Попелюшці, яка прийшла до нас засмученою, стане від ваших посмішок краще. У неї в королівстві сталось лихо, вона сама все розповість

До дітей приходить Попелюшка і вітається.

-Добрий день, діти. У мене в королівстві сталась біда. У нас був сильний ураган, який багато зруйнував будівель, в тому ж числі і палац, де я мешкаю із принцем. Так сталось, що ми залишились без житла. Від друзів я почула, що зможу звернутись до вас по допомогу. Ви не відмовите? Ми з принцем так надіємось на вашу допомогу. Ви допоможете? Але з чого ви побудуєте?

Вихователь:

-Ось цей вид конструктора називається ЛЕГО, деталями якого є різноманітні цеглинки (дорослий показує конструктор), кубики, фігурки людей, тваринок. До речі, діти дуже полюбляють цей вид конструктора й часто з ним граються, будують різні будівлі, але палац будуть будувати вперше. І щоб ти, Попелюшко дізналась про цей конструктор більше, діти тобі розкажуть про нього де-що, а ти сідай поруч й слухай.

Діти:

-ЛЕГО має багато деталів. Вони різні. Є більші і менші за розміром. Також деталі різного кольору, тому й будівлі ми отримуємо різнобарвні, яскраві. З’єднуються ці деталі з допомогою спеціальних кнопочок, це робити не важко, зате споруду отримуємо міцну й вона не розвалюється. Деталі дуже легкі та приємні на дотик. А виготовляють ЛЕГО з матеріалу, який називається пластмасою. Нам дуже подобається грати цим консторуктором.

Попелюшка:

-Як цікаво. Я обовязково розкажу у себе вдома про цей чудо-конструктор, і ми також будемо будувати з нього багато цікавих споруд. Перед початком роботи, я хочу запропонувати розглянути ілюстрації із зображенням дивовижних палаців, і той палац, який вам сподобається, ви й побудуєте.

Вихователь:

-Попелюшко, перед тим, як почати роботу, дітки завжди роблять гімнастику для пальчиків, і тоді їм легше працювати. Ти можеш разом з нами це зробити.

Пальчиков вправа:

Зустрілись пальчики:

великий, вказівний, середній,

безіменний і мізинець.

Вони театр всі створили

І всі до праці приступили.

Вихователь:

-Тепер можна приступати до праці. Порадьтесь між собою, хто і що буде робити. А ти, Попелюшко, сідай біля дітей, можливо, теж їм допоможеш.

Діти починають працювати.

Після закінчення, діти оглядають споруду й роблять висновки з допомогою запитань вихователя:

-І так, чим ми сьогодні з вами займались?

-З яким матеріалом ви сьогодні займались?

-Що для вас виявилось самим складним у роботі?

-Як ви гадаєте, у вас вийшло те, що ви задумали сьогодні зробити?

-Чи задоволені ви результатом?

-Я дуже задоволена вашою роботою- ви справились й зробили хорошу справу для нашої гості, за що вона вам вдячна.

Попелюшка дякує, пропонує пограти у рухливу гру « Золоті ворота». Після гри прощається й виходить з групи..

HAT