Скарбничка вихователя: ЖУРБА НАТАЛЯ СТЕПАНІВНА​

Заняття з аплікації для дітей старшої групи «Осінній пейзаж»(квілінг)

 

Підготувала : вихователь СДНЗ №37 старшої групи Журба Н.С.

 

Програмовий зміст: ознайомити дітей з технікою контурного квілінгу, навчати робити фігури з смужок паперу, закріпити навички у техніці обривання; розвивати увагу, пам'ять, конструктивне мислення, творчу фантазію, художній та естетичний смак, моторику рук, чіткі рухи пальців, здатність працювати руками свідомо, формувати культуру праці, вдосконалювати трудові вміння та навички дитини, вчити працювати у колективі

Обладнання: смужки кольорового паперу ( 5мм, 20 мм), клей, пензлики, серветки, підставки, букет з листочків, намальоване дерево, загадки про осінні явища, фіз. хвилинка « Осінні листочки», муз. супровід.

Хід заняття:

Вихователь читає вірш М. Познанської «Йдуть дощі».

  • Діти, ви прослухали вірш, а тепер подивимось у віконце. Яка погода за вікном?

Діти дають відповідь (похмуро, йде дощик,світить сонечко…)

Вихователь:

- Так, а у нашій групі затишно, світло, весело,тепло. А весело від наших посмішок, вони у вас такі щирі. Адже кожна посмішка – це маленьке сонечко, від якого стає тепло і добре. Тому ми з вами будемо частіше посміхатись й дарувати один одному радість, хороший настрій, позитив, тож привітаємо наших гостей своїми чудовими й щирими посмішками.

Усмішка щастя вміщає,

Усмішка радість несе,

Усмішка всіх звеселяє,

Усмішка краща за все.

Усмішка щира і вільна,

Усмішка поруч завжди.

Усмішка просто є сильна.

Усмішка – цілі світи.

Усмішка завжди потрібна,

Усмішка сльози всі стре.

Усмішка сонцю подібна,

Усмішка в серці живе!

Бесіда про осінь.

Вихователь:

-Яка зараз пора року?

-За що ми любимо осінь?

-Чому осінь називають золотою?

-Осінь, немов художник, розфарбовує дерева й кущі різними кольорами:

червоним, жовтим, помаранчевим, бордовим.

-На вулиці так багато різних красивих листочків, з яких ми з вами зробили осінній букет на прогулянці й поставили у вазу з водою, так він довше збережеться й ми зможемо цим букетом милуватись довгий час.

-Спробуємо уявити себе листочками й покружляємо під гарну й ніжну мелодію.

Фізкультхвилинка : « Осінні листочки».

-Осінь – це гарна казка, непорівнянна ні з чим. Отже, сьогодні ми з вами станемо художниками й будемо створювати свій осінній сюжет. Але будемо робити незвичайним для вас методом. Нам знадобляться кольорові смужки, пензлики, клей. Стовбур дерева вже намальований,що в нього не вистачає?

Так, різнокольорових листочків. Як їх виготовляти, я вам покажу й поясню. Цей метод називається квілінг, тобто, ми з вами будемо скручувати кольорові смужки у кружечки, які нагадують равликів. З таких вже скручених смужок можна зробити щільну спираль й вільну. Коли ми скрутимо достатню кількість, тоді можна скручувати заготівки, приклеювати на картон й створювати композицію.

Перед початком цікавої спільної праці, ми з вами підготуємо наші пальчики.

Тож, повторюємо за мною.

Пальчикова вправа: «Осіннє листя».

Раз, два, три, чотири, п’ять.

(загинати пальчики, починаючи з великого)

Будемо листя збирати.

(стискають й розжимають кулачки)

Листя берези, листя горобини,

Листочки тополі, листя осики,

Листочки дуба ми зберемо

І в букет його складемо.

(Діти малюють коло в повітрі й дають повітряний поцілунок)

-Тепер ми можемо приступати до сворення нашого шедевру, щоб робота пішла в нас веселіше, запросимо наших гостей на допомогу.

Робота дітей з дорослими.

-Молодці, потрудилися на славу, тож подивимось, що у нас вийшло. Яка чудова робота. А зараз можете відпочити під вальс осені ( вмикається мелодія й діти релаксують).

 

 

 

 

 

 

 

HAT