Скарбничка вихователя: ЖУРБА НАТАЛЯ СТЕПАНІВНА​

«Палац для Попелюшки» (конструювання з ЛЕГО- конструктором для дітей старшої групи)

Програмовий зміст:розвивати здатність  дітей до наочного моделювання через ЛЕГО – конструктор, зорове і просторове сприйняття; активізувати увагу; закріплювати вміння дітей будувати без зразка, за власним задумом;  виховувати дітей працювати в колективі однолітків, при цьому допомагати один одному при спільному будівництві.

Матеріал: набір з деталями конструктора ЛЕГО, ілюстрації із зображеннями різних казкових палаців, лялька Попелюшка.

До дітей приходить Попелюшка і вітається.

-Добрий день, діти. У мене в королівстві сталась біда. У нас був сильний ураган, який багато зруйнував будівель, в тому ж числі і палац, де я мешкаю із принцем. Так сталось, що ми залишились без житла. Від друзів я почула, що зможу звернутись до вас по допомогу. Ви не відмовите? Ми з принцем так надіємось на вас. Але з чого ви побудуєте?

Вихователь:

-З деталей конструктора, який називається ЛЕГО. До речі, діти дуже полюбляють цей вид конструктора й часто з ним граються, будують різні будівлі, але палац будуть будувати вперше. І щоб ти, Попелюшко дізналась про цей конструктор більше, діти тобі розкажуть про нього де-що.

Діти:

-ЛЕГО має багато  деталів. Вони різні. Є більші і менші за розміром. Також деталі різного кольору, тому й будівлі ми отримуємо різнобарвні, яскраві. Зєднуються ці деталі з допомогою спеціальних кнопочок, тому конструкція не розвалюється.

Перед початком роботи, ви можете розглянути ілюстрації із зображенням дивовижних палаців.

 

Вихователь:

-А тепер, ми з вами зробимо пальчикову вправу.

Зустрілись пальчики:

великий, вказівний, середній,

безіменний і мізинець.

Вони театр всі створили

І всі до праці приступили.

Вихователь:

-Тепер можна приступати до праці. Порадьтесь між собою, хто і що буде робити. А ти, Попелюшко, сідай біля дітей, можливо теж їм допоможеш.

Діти починають працювати.

Після закінчення всі оглядають споруду, Попелюшка дякує й прощається.

DSCF3290

DSCF3297

HAT