Мета: використовуючи прийоми мнемотехніки створити асоціації
з добре знайомими поняттями, а саме: тварини з місцем її проживання.
Вміти співвідносити предмет з схематичним зображенням предмета, пояснювати свої дії з опорою на наочність.
Закріпити назви та особливості диких та свійських тварин. Знати в чому їх відмінність.
Розвивати мовленнєву компетенцію дошкільників.
Виховувати дбайливе ставлення до тварин.
Матеріал: картинки з зображеннями тварин з пустими квадратиками під ними, зразок: схема дерева, будиночка, олівці.
Попередня робота: розглядання картинок з обговоренням місця проживання.
ХІД ГРИ:
Вихователь запрошує дітей пограти в гру, в якій вона буде вчителькою, а діти учнями. Діти будуть писати справжній диктант. Спочатку вони розглядають «зошити», таблички із зображенням тварин. Навпроти кожної картинки їм треба намалювати відповідно ялинку або будиночок, в залежності від того, дика ця тварина, чи свійська. В кінці гри вчителька збирає «зошити», аналізує виконання завдання.