Скарбничка вихователя: СЕПІК ТЕТЯНА ЄВГЕНІВНА

Дидактична гра: «Д И К Т А Н Т» з використанням прийомів мнемотехніки

 

Мета:   використовуючи  прийоми  мнемотехніки  створити  асоціації

  з  добре  знайомими  поняттями, а  саме:   тварини  з  місцем  її  проживання.

 Вміти  співвідносити  предмет  з  схематичним  зображенням  предмета,   пояснювати  свої  дії  з  опорою  на  наочність.

Закріпити  назви  та особливості  диких  та  свійських  тварин.  Знати  в  чому  їх  відмінність.

Розвивати  мовленнєву  компетенцію  дошкільників.

Виховувати  дбайливе  ставлення  до  тварин.

Матеріал:  картинки  з  зображеннями  тварин  з  пустими  квадратиками  під  ними, зразок:  схема  дерева, будиночка, олівці.

Попередня  робота:  розглядання  картинок  з  обговоренням  місця  проживання.

ХІД  ГРИ:

Вихователь  запрошує  дітей  пограти  в  гру,  в  якій  вона  буде  вчителькою,  а  діти  учнями.  Діти будуть    писати  справжній  диктант. Спочатку вони розглядають  «зошити», таблички  із  зображенням  тварин.  Навпроти  кожної  картинки  їм  треба намалювати  відповідно  ялинку  або  будиночок,  в  залежності  від  того, дика  ця  тварина,  чи  свійська.     В кінці  гри  вчителька  збирає  «зошити», аналізує виконання завдання.

image009

image010

HAT