Звіт роботи учителів – логопедів за 2019/2020 навчальний рік
I. Діагностична робота
Протягом навчального року було обстежено 39 дітей та сформовано 4 групи компенсуючого типу.
На початок 2019-2020 н.р.
Загальна кількість обстежених дітей |
39 дітей |
ЗНМ I р |
7 дітей |
ЗНМ IIр |
8 дітей |
ЗНМ IIIр |
17 дітей |
ЗМР |
5 дітей |
Ринолалія |
1 дитина |
Заїкання |
1 дитина |
З них :
|
Старший вік |
Середній вік |
Ранній вік |
Група КП |
Всього |
ЗНМ I р |
2 |
1 |
2 |
2 |
7 |
ЗНМ II р |
3 |
1 |
3 |
1 |
8 |
ЗМР |
|
|
2 |
3 |
5 |
Ринолалія |
1 |
|
|
|
1 |
Заїкання |
|
1 |
|
|
1 |
Всього |
14 |
11 |
7 |
7 |
39 |
II. На кінець навчального року було обстежено 40 дітей з наступним станом мовлення:
Загальна кількість обстежених дітей |
40 |
ЗНМ I р |
6 |
ЗНМ II р |
2 |
ЗНМ III р |
15 |
ЗМР |
6 |
Заїкання |
1 |
ФФНМ |
3 |
Дислалія |
3 |
Мовлення в нормі |
4 |
III.
З них:
|
Старший вік |
Середній вік |
Ранній вік |
Група КП |
Всього |
ЗНМ I р |
1 |
1 |
2 |
2 |
6 |
ЗНМ II р |
- |
- |
2 |
- |
2 |
ЗНМ III р |
5 |
8 |
2 |
- |
15 |
ЗМР |
- |
- |
1 |
5 |
6 |
Заїкання |
- |
1 |
- |
- |
1 |
ФФНМ |
2 |
1 |
- |
- |
3 |
Дислалія |
2 |
- |
- |
1 |
3 |
Мовлення в нормі |
4 |
- |
- |
- |
4 |
Всього |
14 |
11 |
7 |
8 |
40 |
IV. Корекційна робота
Протягом навчального 2019-2020 р. діти були охоплені фронтальними, підгруповими та індивідуальними корекційними заняттями.
На кінець навчального року прослідковується позитивна динаміка корекцій мовлення дітей.
Учителі- логопеди старшої групи – Статнік В.П., Шевчук Г.О.,Михайлюк І.М.:
З 14 дітей старшої групи виправлені вади мовлення у 4-ьох дітей , покращене у 10-тьох дітей .
Учитель-логопед середньої групи- Шевчук Г.О.:
У 11 дітей середньої групи мовлення значно покращилось.
Учитель-логопед ясельної групи та групи КП - Михайлюк І.М.:
У 7 дітей ясельної групи та у 8 дітей групи КП мовлення покращилось .
V. Консультативно-просвітницька робота :
5.1.Протягом навчального року учителі-логопеди дошкільного закладу проводили консультації для педагогів:
«Розвиток графомоторних навичок у дітей» (учитель-логопед Михайлюк І.М.)
«Профілактика дисграфії у дітей дошкільного віку»(учитель-логопед Шевчук Г.О.)
«Розвиток комунікативних навичок засобами декоративно-прикладного мистецтва»( учитель-логопед Статнік В.П.)
«Тілесно-орієнтовані методики роботи з дітьми з особливимипотребами» ( Статнік В.П.)