Підсумкова педрада 31.05.2021р.
1.Аналіз виконання плану роботи СДНЗ за 2020/2021 н.р.
Директор Михайлюк І.М.
2. Аналіз соціально – психологічної та емоційно – вольової готовності старших дошкільників до навчання в школі.
Практичний психолог Дорогова Е.Г.
3.Звіт роботи вчителів-логопедів за 2020/2021н.р.
Учитель – логопед Шевчук Г.О.
4. Ознайомлення з варіативним складником стандарту дошкільної освіти відповідно до оновленого Базового компоненту. Визначення напрямку роботи гуртка СДНЗ № 37 у 2021/2022н.р. (Обговорення)
5.Ознайомлення з планом роботи на літньо - оздоровчий період.
Вихователь – методист Шупарська Н.О.
Рішення педради № 4 від 31.05.2021 р.:
1. План роботи СДНЗ на 2020/2021 н.р. вважати таким, що, в основному виконаний. Проведення семінару «Рух – це життя» перенести на вересень 2021 року.
2. Окреслити основні напрями взаємодії вихователів та вузьких спеціалістів у процесі підготовки старших дошкільників до навчання в школі.
2.1.Запровадити проведення занять-рольових ігор, зокрема гри «Школа» та занять-драматизацій ( казка, концерт, театральна вистава) відповідно оновленої програми «Дитина».
2.2. Активізувати індивідуальну роботу:
- використання зошитів з підготовки руки до письма;
- індивідуальна робота поза заняттями з розвитку пізнавальних психічних процесів;
- виконання рекомендацій учителів – логопедів («Зошит взаємозв'язку між учителем – логопедом і вихователем групи).
2.3. Продовжувати просвітницьку роботу з батьками вихованців щодо їх підготовки до майбутнього навчання в школі.
3. Роботу учителів – логопедів за 2020/2021 н.р. вважати такою, що виконана на належному рівні.
4. Відповідно до оновленого Базового компоненту дошкільної освіти (варіативний складник стандарту дошкільної освіти) з урахуванням роботи закладу, індивідуальних потреб дітей з розладами мовлення та відповідних умов розвивального середовища дошкільного закладу організувати роботу гуртка «Ритміка. Хореографія» з 2021/2022 навчального року.
5. Схвалити план роботи на літньо – оздоровчий період.
5.1.Оновити ігрові майданчики сучасними конструкціями для ігор та відпочинку дітей.